Klåveröd! 

Igår drog det i mig av skogslängtan så jag packade ner kaffe, vatten, frukt & en skål till Vargen & drog till skogs. 

Körde till Klåveröds strövområde, där är så fint! Tröttnar nog aldrig. Utgår en bit innan man kommer fram till Klåveröds vandrarhem. 


Turen jag tog går liksom i utkanten av Klåveröds strövområde & en bit längs Skåneleden & blev totalt 1,3 mil lång. Jag gick den på tre timmar men då stressade jag då jag ville vara hemma tills det att pojkarna kom hem från skolan. Inte att rekommendera. 😝 




Som ni ser så går rundan både över rotknotiga stigar, skogsvägar & längs trä-spång. ♥️


Har faktiskt ordnat ett event inne på Facebook i en vandringsgrupp där jag hoppas att likasinnade skogsmullar har lust att hänga med på den här rundan. Bor ni i Skåne & gillar att befinna er i skogen & vandra så gå med i den här gruppen vetja! Vandringsträning Skåne heter den & det är en undergrupp till Vandringsbloggens community, ni hittar den HÄR. Men nu blir det soffhäng tills det är dax att köra & jobba. 

Ha det fint! 

En reaktion på ”Klåveröd! 

Kommentera

