Bra helg… 

Jag har den här helgen lyckats med något som jag mycket sällan lyckas med, nämligen att ta saker lite som dom kommer. Att inte planera och känna en massa ”måsten”. Jag har haft saker jag vill göra men lyckats hålla mig ifrån att stressa upp mig så till den milda grad att jag inte fått gjort ett skit. Började lördagen med yin yoga, det satte liksom tonen för hela helgen. 

Sen lyckades jag lura ut maken på lite av en trädgårdsrunda; till Väla trädgårdar och Plantagen. Väla trädgårdar hade 20% på hela sortimentet så där blev det lite fynd. 

Två stora pluggbrätten, lite vermaculite och några fröpåsar. Bara bra att ha. 😉 På Plantagen blev det planteringsjord och orkidéjord. Så i helgen har en del av mina orkidéer fått lite nytt om fötterna, lyxigt värre! 


Tanken var att jag skulle så lite mer i helgen men det har inte blivit. Prioriterat promenader i solsken och tupplurar i soffan. De där fröna hinns nog med ändå. 

Ha en fin kväll! 

Kommentera

