Blommig Fredag – Min favorit!

11 reaktioner på ”Blommig Fredag – Min favorit!

  1. Vad kul att du är tillbaka i bloggvärlden, det hade jag missat!!!

    I trädgården kan inte jag heller välja en favorit, jag kan inte ens välja att lägga fokus på antingen odling eller trädgårdsdesign/trädgårdsanläggning. Go for it all är min melodi men så blir det ju också pannkaka med tiden oftast och jag hinner bara en bråkdel av allt det där jag vill göra.

    Trevlig helg! /Charlotte

    Gilla

    • Precis tillbaka i bloggvärlden så du har inte missat så mycket trots allt. 🙂

      Nä att välja en favorit är verkligen helt omöjligt. 🙂 Hoppas du haft en bra helg! /Veronica

      Gilla

  2. Att välja favorit i sin trädgård går inte, för allt man planterat är ju favoriter, nästan. Sen finns det kanske någon som nästlat sig in, som vill ta över någonstans och som kanske inte blir någon favorit, t ex svalört hos mig. Ha det fint. Carita

    Gilla

Kommentera

