Dagens yoga <3

Dagens pass yogapass fick bli ute, när nu solen faktiskt visar sig gäller det ju att passa på! Och helt ärligt? Sämre ställen finns det ju verkligen att yoga på, inte sant? ❤

Efter gårdagens löppass så passade det väldigt bra med ett pass inriktat för löpare (sen om jag kan kalla mig just löpare är kanske tveksamt men man ska inte vara så petig.) där mycket handlar om att sträcka ut framför allt baksidan av underkroppen och det behöver jag. Är ruskigt kort längs baksidan av min kropp. Böjer jag mig fram med raka ben kommer jag inte särskilt långt förrän det stramar ända från lilltån till upp i nacken. 😛 Den här videon har Yogamala laddat upp sin kanal på Youtube. Väl värt ett besök om ni letar efter ett yogapass att följa. För övrigt så bjuder jag på videon jag körde efter här;

Ha nu en fantastisk onsdag, det ska jag ha. Har nämligen en unge som fyller sju här hemma idag och vi ska spendera dagen på Leos Lekland, äta kanelbullar och tacos och poppa popcorn och se på film. Plus lite till. Full fart framåt med andra ord!

Kram på er! ❤

Kommentera

