Semester & yoga-mål! 

Första dagen på semestern idag. Har som mål att inte försöka hinna med en jävla massa. Ta de ”chill” som ungarna säger. Vi får väl se hur det går? Men ett litet motionsmål vill jag ha (märk väl; jag måste inte. Jag har semester och mer ledig tid. Jag älskar att röra på mig. Men jag måste inte!) under mina tre veckor. Något lustfyllt. Något lagom. Något som funkar även om fibron slår på. = Yoga. Så klart. Vad annars? Vad kan vara lagom då? Något som inte triggar prestationsprinsessan inom mig? En kvart. 15 minuter. Om dagen i 21 dagar. Det vill jag göra. Och jag ska försöka hålla er uppdaterade! 
Idag börjar jag med ett enkelt flöde av solhälsningar som Yogobe bjuder på. Här är videon; 
<a href=”https://www.youtube.com/watch?v=dhKhckeQGKw&amp;feature=share”>https://www.youtube.com/watch?v=dhKhckeQGKw&amp;feature=share</a&gt;

Ha en fin måndag! ❤️

Kommentera

