Det går i en flygande fläng!

Ska erkänna att jag funderat på att blogga men inte känt jag har haft tid. Prioriterat annat istället helt enkelt. Det har varit mycket trädgård den gångna veckan. Hade ju strålade sol och massor med trädgårdstid när jag hade semester förra veckan. Och den här veckan har det varit mycket jobb. Så pass mycket att jag verkligen fått anstränga mig för att koppla av. Och då hamnar inte bloggen först på listan precis. Utan ett uns dåligt samvete. Skönt att ha kommit så pass långt. Tiden finns helt ärligt inte riktigt. Jag är ute i trädgården. Jag är med mina ungar. Kärleken behöver sitt. Jag läser. Jag jobbar. Jag tränar. Jag behöver sova. Och precis som alla andra har jag bara 24 timmar på ett dygn. Dessutom så händer det en hel del annat i bakgrunden som vänt upp och ner och skakat om min lilla värld en del. På ett bra sätt. ❤


Så. Vad vill jag ha sagt med detta då? Inget särskilt. Bara att jag inte glömt bloggen. Jag återkommer när skrivlusten är så stor att jag prioriterar om min tid.

Va rädda om er! ❤

 

Kommentera

