Nu är nog våren som bäst!

Gick en sväng i skogen med Kärleken och Vargen igår.  Allt är så mjukt grönt och det är som om naturen håller andan nu för att bara på en utandning slå om till full grönska. 

Jag tror det bor en skogsmulle i mig. Skogen är, bortsett från min trädgård, den absolut bästa platsen att vara på. ❤


Vargen var efter dryga timmen rätt nöjd och belåten. 

Hoppas ni fått en bra start på måndagen! Jag smög igång med vattengympa och bära ut småplantor för avhärdning. Ikväll blir det jobb för mig. 

Ha det fint! 

Kommentera

