Växthus-premiär!

Igår gick det inte längre. Jag hade inget val annat än att låta en del av mina småplantor flytta ut i växthuset under fiberduk dagtid. Bordet under lysröret var liksom knökfullt och jag måste börja skola om tomatplantor och lite annat. Vilket per automatik så klart gör platsbristen ännu mer akut.

 Platsbrist? I år igen? Och jag som i vintras sa att jag bara skulle så lite? Tänk att det spelar nog ingen roll hur jag gör och hur mycket jag begränsar mig så är platsbristen ändå oundviklig. Det hör liksom till. Jag menar… Jag hade lika mycket ”akut” platsbrist när jag hade ett stort bord med tre stora lysrör över uppe på vinden. Märkligt.. 😉 Men ett kärt besvär trots allt.

Ha en fin dag! ❤

2 reaktioner på ”Växthus-premiär!

Kommentera

