Rena fyndet!

När jag var ute på ett annat ärende idag svängde jag inom Granngården. Och se där? Dom hade 25% procent på sättpotatisen. Så lämpligt? 😉 Det fick blir färskpotatisen ”Rocket” och sommarpotatisen ”Inova”. Och när jag ändå var där så kompletterade jag med de sista frösorterna som jag så att säga behöver. Till det eminenta priset av 130 riksdaler. Rena fyndet! Bortsett från squashen då alltså. Det har jag numera två påsar av… Ibland blir jag rätt trött på mig själv. Jag kan dubbelkolla och trippellolla och ÄNDÅ lyckas med det jag inte borde lyckas med. Så är det när man är disträ… Så. Påminn mig nästa år att INTE köpa frö till squash, snälla?  

Dagens fynd! Snäppet bättre än skorna jag köpte för att kunna ha när jag tränar inomhus..

Tanken var att jag skulle greja med det idag men annat kom i mellan så det får bli imorgon. För nu ska jag dessutom köra och dansa Zumba. Hur nu det ska gå. Spänningen är olidlig….

Ha det great! ❤

Kommentera

