Yoga-utmaning!

Sista dagen på februari är här. Det är måndag. Och en ny månad börjar imorgon. Och jag börjar jobba igen den här veckan. Det är mycket som liksom ”börjar” den här veckan. Bland annat en del yogautmaningar. Yogobe har en; Power of the Elements som Milla Floyd håller i. I korta drag handlar det om de fem elementen som kopplas till de fem första chakran i kroppen och våra sinnen såsom jord, vatten, eld, luft och eter. Låter flummigare än vad det är. Och är du inte medlem i Yogobe så kan du genom att använda koden ”Milla” och vara med hela månaden utan kostnad. Bra va? 🙂

Sen har Yogaworld Och Veronica Jäderlund en annan utmaning; Yoga i 30 dagar. Ni hittar all info i Veronicas blogg, Tala Ohm Yoga eller inne på Instagram; @yogaworld.se eller @vevvejaderlund

Min plan är, nu när allt liksom börjar den här veckan, att landa på mattan minst fem minuter om dagen under hela mars. Måndag, onsdag och fredag tänkte jag mig en halvtimme. (jag har ju lite grann fått det på ”recept” av sjukgymnasten som ni kanske minns…) På mina fridagar är detta inga större problem. Ungarna är ju i skolan, det är när jag börjar jobba igen på onsdag som den verkliga utmaningen börjar. Men det är inte omöjligt. Och.. det måste helt enkelt gå. Om jag ska hålla för jobb och min fritid.

  
Eftersom det är måndag idag så blev det lite mer. Jag körde dels en teknikfördjupning med Milla inne på yogobe, och dels en video med Vevvan inne på Youtube. Här har ni den om ni känner er manade. 😉

Ha en fin måndag!

495e14f796e25fb21ce8a63fc5ef8f96

 

 

Kommentera

