Lite yogatips?

Har sen jag började med yoga för något år sedan till och från följt YogamalaInstagram. Jag gillar hennes inställning till yoga. Det är rak och enkel yoga utan en massa flum om universums fulländning. Vad jag däremot missat är att hon gjort lite av en ”Yoga with Adriene” det vill säga lagt ut en serie med yoga-videos under ett bestämt antal dagar. Gratis. Och sånt gillas ju. Mer yoga till folket! 😉

anna_germundsson

Nu har jag bara testat en av videosen i den 21 dagar långa utmaningen, jag gillade den skarpt (här har du den, yoga för alla mjukt flöde) och jag har förstått att många har testat dom och gillat dom allihop. Längden är allt från 15 minuter till strax över halvtimmen. Utmaningen ligger här på Youtube; 21 dagar med yoga och på instagram under hashtagen #21dagarmedyoga

Yoga på gott folk! Namaste!

10cd5cf692f9950978de20ccd2d44371

Kommentera

