Mikroblad!

Nu vet jag vad jag ska odla för att stilla lite av min odlarklåda. Mikroblad! Fick tipset av Annika (med bloggen Naturliga Ting) och jag ska lätt kolla upp detta. Så kul! Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska odla. 😛 Finns en del att köpa inne på Wexthuset om ni nu blir nyfikna. 😉

Bilder från nätet.
 
Och egentligen passar det rätt bra att det är vinter. Jag har mer att sticka, böcker att läsa och jag måste absolut ta mig en funderare på vad jag ska odla i år. 

Ha en fin onsdag! 

Kommentera

