Yogojul!

Jag jobbar ju på det här med att få in regelbunden yoga i mitt liv. Det går ibland alldeles lysande. Ibland mindre lysande. Av någon okänd anledning har jag svårt att komma till skott när familjen är hemma. Känner mig dum på något sätt. Fast min kropp (och knopp) så väl behöver det. Fast jag knuffar på alla andra att dom ska röra sid bOch min familj protesterar egentligen aldrig. Fånigt men sån är jag.

Hur som helst. Jag har nog nämnt Yogobe tidigare. En yoga-sida med massor av videos av olika längd och svårighet. Allt från meditation till riktiga core-pass. Det kostar 189 kronor i månaden men jag tycker det är väl värda pengar. Det är proffsigt och tydligt. Framför allt är det lättillgängligt.   

Rullade ut mattan för lite yin yoga här om dagen. ❤️
 Och nu har dom en julkampanj där man får prova 14 dagar gratis. Man binder inte upp sig på något utan känner man ”njae” efter 14 dagar är det bara att hoppa av. Däremot? Om ni följer länken jag bifogar här i mailet och känner för att fortsätta och kör igång ett abonnemang? Så får jag en gratis månad för att jag liksom värvat er. Men igen. Vill ni inte fortsätta efter 14 dagar så är det bara att avregistrera sig och så får det vara. Utan att det har kostat er något. Så ta chansen att prova 14 dagar. Det värsta som kan hända är ju att ni inte gillar yoga alls. Eller.. Så Älskar ni det. 

Klicka här och prova 14 dagar!
Ha en fin onsdag. ❤

Kommentera

