Här blir det ingen hjärtlig mössa!

Nä. Nu får det vara med den där mössan. Visst blev hjärtmönstret bra. Men det var oxå det enda. 

 
Den blev för liten. Igen. Och i och med att jag lagt till maskor för att göra den större så fick jag inte minskningarna i slutet snygga heller. Kan hända att jag spänt trådarna för hårt. Eller så har jag helt enkelt en jädra otur när jag läser mönstret. Hur som. Nu skiter jag i den här mössan och surfar in på Raverly efter inspiration till något nytt. Jag skrev ju om vantar men nja… Vi får se. Tror inte att jag stickar något alls ikväll. Kroppen är inte med mig för fem öre. 

Jag vet vad jag INTE ska sticka däremot;  

Vargen hade aldrig förlåtit mig. 😉 Ha en fin kväll. 

Kommentera

