Men hur tänkte jag där då??!!

Vill först tacka för alla era fina kommentarer om min Järbosockar i förra inlägget. Blev ju så där generad så jag stod och stampade med fötterna och rodnade. Tack. Jag är supernöjd. Och vem vet? Kanske vågar jag ha dom ihop med en kort kjol i vinter? 🙂

Hur som helst. Imorse upptäckte jag att jag missat något väsentligt. Jag har stickat sjal, mössa och sockar. 

  
Men inga vantar! :-O Hur tänkte jag där??!! Får genast håg igenom min garnstash och se vad för garn jag har hemma. 

Eller kanske inte genast. Vi ska ju ha gäster ikväll. Och han den där underbara jag bor med har komponerat en trerätters och dukat vackert. Så jag får låta stickorna vila ikväll. Kamma mig och klä mig lite piffigt. Men imorgon? Då ska här letas garn till ett par vantar. 

Ha det fint. ❤

Kommentera

