Då var Järbosockan klar!

Tänker skryta nu. Det är ju okej eftersom det är min blogg. Jag är nämligen färdig med Järbosockan. Jag har valt att inte brodera något på mina. Tycker dom är fina som dom är. Tänk att jag stickade båda? Det är nog det jag är absolut mest stolt över. På köpet har jag kommit över min ”grej” gentemot flerfärgsstickning. Här ska stickas en massa kul. Hjärtmössan & julklappen med sk ”lusar” jag stickade klar innan i veckan, är ju en början. Jag tror det får bli en tröja sen. Jag vet bara inte vilken. Det finns ju en och annan att välja på. 😛  

  
 
Om någon nu där ute vill ge sig på att sticka Järbosockan så finns de olika delarna här; 

Järbosockan alla 7 delar.

Ha en fin fredag. Själv ska jag återgå till jobb och jobba hela helgen efter en vecka hyfsat däckad i influensan. 

2 reaktioner på ”Då var Järbosockan klar!

Kommentera

