Ibland blir det lite fel…

Jag är ett tjockhuvud. Det vill säga jag har ett stort huvud. Med ett innehåll som då och då har lite att önska men det hör inte hit. Nej. Jag har hattmått storlek större. Det är sen gammalt. Vilket blev tydligt igår då jag började sticka på hjärtmössan.  

Klicka på bilden så kommer ni till mönstret.

Och vi kan väl säga som så här? Det går sådär?

 Det blir liksom mer svettband än mössa. Så nu lägger jag upp, igen, till mössan med en mönsterrapport extra så hoppas jag den blir mer lagom.   
Men inget ont som inte har nåt gott med sig. Jag börjar bli rätt vass på att lägga upp och sticka med magic loop-teknik. 😉 

Ha det fint! 

Kommentera

