Järbosockan del 5. Försök 711. 

 

Det går så där nu… *muttrar mycket färgstarkt*  Tror jag kommit rätt på det i mönstret i del 5. Men jag är inte säker. Har noll koll på intagningar och mittenmaska. Men jag SKA göra färdigt strumpan. Dock inte idag. Inte innan jobb. Mina franska nerver pallar inte det. Frågan är om dom pallar med att göra en till? Skulle tro jag kan hitta andra projekt till det garn som i så fall inte kommer till användning. 
Något som blev bra däremot är mina hörlurar som jag pimpade igår. Virkade halvstolpar (Tror jag. Virkning är inte min grej..) om själva kabeln i olika restgarner jag hade här hemma.   

Jobb ikväll. Varför tog jag inte semester idag oxå? 

En reaktion på ”Järbosockan del 5. Försök 711. 

  1. Jag förstår din frustration över sticket, vi är lite lika i nerverna tror jag 😉 Tuffa lurar med virkade smygmaskor ser det ut som / Kram gittan

    Gilla

Kommentera

