Mysteriestickning! 

Tänka sig att när jag som bäst finurlar på det där med att prova flerfärgsstickning så kör Järbo igång ett mysteriesticknings projekt? Visserligen är det inte vantar utan raggsockor men jag är inte petig. Jag kan sticka raggsockor oxå. Det behövs alltid. 😛  

Länken till Järbos blogg och mysteriestickningen har ni här;

Höstens första Mysteriestickning!
För övrigt har jag varit upp sen nollsexnollnoll. Då förkunnade Mini att han var sååå hungrig. Sovmorgon på den lediga helgen är för amatörer. Så en halvtimme senare satt vi där. Han m barnprogram och ett lass med smörgåsar. Jag med mitt sticke och kaffe. Och någon macka.  

Det där med att vara hungrig på morgonen gäller inte bara Mini. Mysmorgon på lediga helgen funkar det med.   

Tänk vilken härlig lyx att få läst en saga för sig på morgonen? ❤

Ha en fin lördag!  

Kommentera

