Man ska inte vara dum!

Idag när jag var på Maxi såg jag att dom sålde billigt garn. Faktum var att det var så billigt att det vore dumt att inte köpa några nystan. Och eftersom jag inte vill vara den som är dum så köpte jag några stycken. Tänkte att det kan ju alltid bli en mössa av det.  

Grönt och orange. Jag försöker ju bli lite mindre svart-rockare och mer indie-rockare typ. Jag blir glad av färg. Sen om orange egentligen är min färg skiter jag högaktningsfullt i. 

Hur som helst. Nu blev det ingen mössa. Åtminstone inte nu på direkten. För här tillverkas det ett täcke till Vargen. Hittade ett mönster att utgå ifrån i boken ”Lätt att sticka”. Kanske inte det mest praktiska med ett stickat täcke. Men ibland får faktiskt flärd gå före superpraktiskt. 😉 Återkommer när det är klart. Och jag får Vargen att ställa upp som mannekäng. 

  

2 reaktioner på ”Man ska inte vara dum!

Kommentera

