Pyttipanna-sjal!

Veckan har susat fram i ljusets hastighet och jag har knappt hunnit andas. ”Höjdpunkten” var när dom ringde efter mig från fritids och berättade att Mini var på väg in till sjukhus med en, högst troligt, bruten arm. Hej och hå…

image

Men det gick ju bra det med. Och väl hemma gick luften ur mig helt. Men inte mer än att jag orkade börja på ett nytt stick-projekt. 😛 Har hört om den ett tag, för en del år sen stickade ”alla” på den; Garn & mera’s Pyttipanna-sjal. Och igår var jag bara tvungen att göra något annat ett tag, min vita kofta är på upphällningen men jag behöver en paus. Och jag hade garn hemma som låg till ingen nytta så det var ju bara att sticka! Rackarns kul mönster. Fick dock komplettera med lite mer garn idag men det är ju ett kärt besvär. 😉

image

Ha en fin lördag!

En reaktion på ”Pyttipanna-sjal!

Kommentera

