Kaffets dag och yoga..

Idag har jag varit ledig. Givetvis är det en sanning med modifikation. En dag ledig = hinna med allt det jag inte hunnit när jag jobbar. Dit hör blogga. Jag är fullt medveten om att jag inte bloggar nämnvärt ofta nu för tiden. Tiden finns inte helt enkelt inte. Inte lusten. Eller orken. Det är så mycket nu så jag vet inte var jag ska börja. Det är inte mycket som är som jag hoppats just nu. Måste reda i det innan jag lägger energi på annat. Så jag låter bloggen bero lite. Jag bloggar när jag har tid och lust. 

Dock är det Kaffets dag idag, vilket jag firade med en fin-kaffe på Espressohouse och lite yoga. Videon jag delar här idag var inte den jag körde imorse (då vart det en video från Yogobe) men den är bra. Körde den för någon dag sedan. Den är med Adrienne och  man blir riktigt glad av den, vilket är en bra bonus. Den är på engelska men lätt att hänga med i. Hon delar den idag via sin Facebooksida men jag bjuder på den här oxå. Håll till godo!

Hoppas att livet rullar på hos er! ❤️

Kommentera

