Ny adress!

Jag har ändrat i bloggen adress. Mycket för att det inte är en renodlad trädgårdsblogg. Vilket inte märks så mycket på våren men ändå. Det finns så mycket mer. Så jag har ändrat i själva adressen till bloggen. Från ”vickanstradgard” till;

https://mellanhimmelochtomater.wordpress.com/

Jag misstänker att jag på detta lilla vis nog gör en del förvirrade men jag hoppas ni inte går vilse allt för mycket. Och att ni som vill har hittat hit igen. Spara länken här ovan i era favoriter så blir vi inte av med varandra.

Kramen!

IMG_20150311_175619

Kommentera

