Tisdagsyoga!

Det här med att yoga varje dag kändes så där redan på andra dagen. Ibland är jag en stjärna med alla mina lysande idéer.. Men. Sagt är sagt. Att ha yogan som ett ”måste” är ett tvåeggat svärd, det kan döda yogaglädjen rätt effektivt men för att komma igång är det bra. Jag vet ju hur stor vinsten är. Den där med att jag tyckte om min kropp lite mer. Den är värd att ”tvinga” sig lite för.  Rullade ut mattan och drog igång en video att följa. Kände att jag behövde det idag. Jag har nosat upp en del gratis videos ute i vida cyberspace. Tänkte försöka dela med mig av dom till er. Börjar med den här som jag som sagt körde idag. Den kräver en viss förkunskap. Tempot är inte det långsammaste men har man yogat lite grann känner man igen dom. Kika gärna igenom den först så vet ni vad ni har att vänta er.

Ha en fin tisdag, nu ska jag hämta hem Mini. Imorgon är det jobb på nya stället. Ser jag fram emot!

Kommentera

