För första gången sen skilsmässan & varannan-vecka-livet började, ska jag vara utan mina generaler längre än en vecka. Inte förrän på onsdag ska jag hämta hem dom. Och jag avskyr det innerligt men vet samtidigt att det är som det är.. Det här ingår i dealen med att vara varannan-vecka-morsa.

För att liksom ta mig igenom det här så har jag bokat in en massa att göra under tiden. Är ledig två dagar. Så där är lite tid att slå ihjäl. Planen är;

● yogapass.
● Spiningpass.
● Fika med vänner.
● Kanske stranden.
● Greja i trädgården.
● Mina böcker.
● Och så tänker jag baka hönökaka & kanelbullar.
● Plus jobb.

Så… jag räknat kallt med att det i en grisblinkning är onsdagskväll och ordningen är återställd i huset. Hepp…

Ha en fin kväll! ♡
image

Kommentera

