Blir en bra dag.. <3

Vaknade med en skön känsla i magen. Som inte blev sämre av alla fina meddelande och kommentarer jag fått på gårdagens inlägg; Det kostar på.. Eller egentligen är det rätt tragiskt… Att så många känner igen sig i det jag skriver. Samtidigt så är det skönt att veta att det inte bara är jag. Att jag inte är ”sjuk i huvudet”. Fast det vet jag ju redan att jag inte är. Jag har bara haft lite otur när själ, hjärna och hjärta försöker jobba tillsammans. image

Idag blir det en bra dag. Det känner jag på mig. Solen lyser. Jag slutar 14:00 och då ska jag tanka vänskap av en vän. Och ikväll. Om vädret vill sig ska jag lukta på blommorna och bli lite skitig på knäna i min täppa.

Ha en fin dag & glöm inte att tänka snällt om er själva. Ge en komplimang till någon. Det är svårt. Men efter ett tag vänjer man sig & det går av sig själv. ❤

image

Kommentera

