Blommor i täppan.

Det blommar överallt nu & var jag än kikar så finns det något att mentalt utbrista; ”Men åhhh….” över. Jag suckar även över ogräset och om någon kopp kaffe till eller så tänkte jag ge mig ut och ägna några timmar åt det. Men först lite blommor. Ha en fin söndag! ♡

image
Mme Plantier har gett sig upp i det gamla plommonträdet.
image
Suarsnaps. Ätliga ärter m vackra blommor.
image
Leonardo da Vinci. Ljuvlig ros!
image
En bukett med luktärter, rosor, daggkåpa & stjärnflocka.
image
En okänd daglilja. Hade ingen aning om att jag hade den. Undrar när jag skaffat denna?
image
Ringblommorna fyller ut lite här och där i rabatter & pallkrage-landet. Himla fint ihop m potatisen..
3 reaktioner på ”Blommor i täppan.

  1. Fint 😀 Den röda dagliljan kan du kanske eventuellt ha fått av mig, jag har iaf en snarlik som jag vet att jag delat med mig av till en del bloggvänner. Ha nu en fin kväll / Kramis

    Gilla

    • Ah.. de stämmer ju nu när du säger det. Fick ju några dagliljor av dig när vi fikade för en del år sen!

      Gilla

Kommentera

