En och annan ros…

Bestämde mig för att besöka Rosdagarna på Fredriksdals Friluftsmuseum idag. Har inte varit där på flera år. Givande förmiddag. Gå och lukta på blommor. Prata rosor. Köpa en ros. Bli medlem i Svenska Rosensällskapet. Sådana saker. Bara för att, full med idéer och inspiration, röja runt här hemma i min egna täppa när jag kom hem. Perfekt söndag. ♡

image

image
Gult är inte fult...
image
Daggros
image
Lady Emma Hamilton
image
Klätterros. Högt upp...
image
Dagens inköp; Flaming Cover
image
Nu är jag rosnörd på riktigt!
image
Lars-Åke Gustavsson. Det han inte vet om rosor? Det är inte värt att veta.
image
Jag har egentligen ingen plats åt en ny ros men den funkar i kruka tills jag finurlat ut en bra plats.
image
Honungsrosorna här hemma är verkligen fina nu! ♡
En reaktion på ”En och annan ros…

Kommentera

