Glad Midsommar!

Idag hoppas jag att hoppas ni är med dom ni tycker om. Och att ni äter sånt ni tycker om utan ångest. Allt annat är kontraproduktivt och faktiskt rent slöseri med god mat.

image

Jag rev av ett intervall- & backpass med stavarna innan, ska spendera kvällen med familjen och tänker mumsa jordgubbar och nypotatis tills det kommer ur öronen på mig! 😜

image

Kjol blir det inte utan tar så där förståndig nog långbyxor på mig för solen och värmen lyser med sin frånvaro. Men vad gör det? Om hundra år? Egentligen?

Ha nu en riktigt fin Midsommar allihop!

image

En reaktion på ”Glad Midsommar!

  1. Hoppas midsommardagen blir bra. Min enda tomatplanta har växt någon cm. Var i dag på Söderåsen. Det var så vackert. Må så gott .

    Gilla

Kommentera

