God lördag!

Vaknade ap-tidigt helt övertygad om att jag försovit mig. En ledig lördag. Tack för den. Kunde inte somna om. Låg där och snurrade men gav upp efter en stund och klev upp. Vädret var ok så efter lite överläggning med mig själv över en kopp kaffe så var det bestämt. Klockan sex var jag ombytt och ute med mina älskade stavar.

IMG_20150606_061829 IMG_20150606_061856

Så nu sitter jag här. Nymotionerad, ny-koffienerad och ny-äten. Bra start på en lördag. Men jag lär väl somna ovaggad ikväll. Nåja. Det är då det.

Ha en fin lördag gott folk!

Kommentera

