Ledig fredag..

Och det är min enda lediga dag den hör vecjan. Det känns som jag har massor att göra. Fast jag är inte ett dugg stressad. Vill vara ute i trädgården och har påbörjat en omorganisation ute i växthuset. Lite störigt att behöva avbryta för att kamma och klä på sig men nöden har ingen lag. Ibland måste man vara civil oxå. 😉

image

Jag är hemma i eftermiddag igen och då ska jag så en ny omgång rödbetor. Jag misstänker det var för kallt när jag sådde för några veckor sen. Och plantera om både gurka, paprika och physalis i större spannar och krukor. Hinner jag ska jag lägga på lite nytt täckmatrial i några kragar oxå. Men som sagt. Jag stressar inte. Det gäller att passa på att njuta.

Ha en fin fredag, vi hörs. ♡

Kommentera

