Samla frö..

jag vet att jag är ”tidigt på bollen” nu som redan kollar det här med att samla frö, det är fortfarande väldigt mycket vår, framför allt när det jag sår NU inte riktigt gror som jag vill…. Men Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om och det här var faktiskt fiffigt! 

Det måste jag komma ihåg om ett gäng månader! Har aldrig varit så bra på att samla frö men i år tänkte jag att jag ska ändra på det. Försöka iallafall. 

Men först ska vi ha vår och sommar. Först ska vi odla en massa. Och fortsätta kampen mot sniglar. Och idag? Är jag ledig och jag ska andas skog och trädgård. ❤

   

Ha en fin fredag, vi hörs. ❤ 

Kommentera

