Ni kan kalla mig potatisodlare!

Alltså. Jag har aldrig odlat potatis innan. Och jag kan inte för mitt liv förstå varför! Det växer ju så oerhört vackert och tacksamt! Blir liksom rent lycklig i odlar-hjärtat och det KAN ha hänt att jag eventuellt har jollrar lyckligt när jag kupat dom lite bara för att jag kan. 😉

image
Från skrumpna klumpar...
image
...till detta...
image
.. till för några veckor sen...
image
...och så igår...
image
...och så imorse i motljus..

Jag får erkänna. Jag är kär. I mina potatisar. Och som en stolt moder så konstaterade jag ikväll att det minsann verkar som att de potatisar jag satte för några veckor sen i den nya stora pallkragen tittar upp. Lycka!!

Ni kan kalla mig potatisodlare. Vickan Potatisodlare. 😛

Ha en fin kväll, vi hörs! ♡

PS. Glöm inte rösta inne på Besökstoppen. DS.

2 reaktioner på ”Ni kan kalla mig potatisodlare!

Kommentera

