Gomorron måndag!

Det här med sömn är rätt överskattat ibland. Inatt har det varit som förgjort. Runt fyra kom dessutom Mini och smög ner under täcket och in i min famn med orden;

-Hej mamma.. Jag har saknat dig…

Och sen låg jag ju där. Med hans varma kropp i min famn. Drog in hans doft och kände hur livet och mamma-hjärtat lite föll på sin rätta plats igen. Äntligen är dom hemma. Äntligen är all egentid över.

IMG_20150517_071703

Men sova? Det kunde jag inte. När jag fick Minis armbåge i sidan för sjuttioelfte gången gav jag upp. Klev upp. Klädde mig och kopplade Vargen för dagens promenad.

IMG_20150518_055042 IMG_20150518_060303

Så skönt att ha den gjord. Nu kan vi bara mysa järnet hela dagen. Funderar på att åka och kika på ett par stavar. Såna man går med ni vet? En liten tantvarning är det nog på det men å andra sidan så gullar jag med pelargoner och har katt så det är väl lika bra att gå ”all in” så att säga. 😉

IMG_20150517_233427

Ha en fin måndag, vi hörs. ❤

Ps. Rösta gärna! Besökstoppen Tack på förhand! ❤ Ds.

2 reaktioner på ”Gomorron måndag!

    • Alltså… stavgång e rena matrialsporten! :@ Du kan köpa stavar för 3000! Och då går dom inte ens åt mig! 😉

      Gilla

Kommentera

