Bästa avslutningen på en fredag…

Matchar morgonens inlägg med något liknande. Men ändå inte. Det är nästan bättre. Vet ni? Livet är fasen himla gott!

image

Hoppas solen lyser på er & att ni har en fin kväll, vi hörs! ♡

PS. Glöm inte att rösta! BESÖKSTOPPEN DS.

2 reaktioner på ”Bästa avslutningen på en fredag…

  1. God kväll i stugan.
    Jag tänker kommentera gårdagens inlägg här.
    Jag är en av dom gamla läsarna som med glädje följde med hit 🙂
    Om flera tycker att du skriver för mycket om trädgården nu, då kan dom inte läsa mellan raderna!
    Jag tycker att det verkligen lyser igenom hur mycket bättre du mår nu. det märks så tydligt på dina ord och sättet du skriver på. Att du hittade tillbaka till odlingen, det var nog det näst bästa. Det bästa var nog att du och ”kärleken” hittade varandra. Han verkar vara en bra motpol för dig och det som saknades 🙂
    Nu har du äntligen (verkar det som) kunnat släppa dessa negativa tankar om din kropp (inte för att det har varit fel på den förut heller… 🙂 ) I dina ord nu för tiden så kan jag läsa ett mer inre lugn och en större självsäkerhet. Nu är det mer på ”riktigt” att du har accepterat dig och din kropp.
    Jag kan skriva flera rader mer men jag stannar här (det kan bli smörigt annars) 😀

    Ps. Du har fått ett gammalt betongbarn att köpa tre chili växter 😀 ds

    Gilla

    • Hej Thord!

      Va roligt att höra ifrån dig! Kul att du hängt med! Du har en nog ett gäng poänger i det du skriver. Jag mår verkligen gott på alla plan! Dina ord värmer!

      Ha en fin fredag!

      Ps. Chili vill ha det varmt och gott. Mycket ljus och en skvätt näring i vattnet då och då. 😉 Lycka till! Ds.

      Gilla

Kommentera

