Välkommen Maj! ♡

Temat för Blommig fredag och det är det sista för säsongen är 1 maj. Och tja… vi har klivit in i månaden mellan vår och sommar. Var tog april vägen? Hann jag med det jag skulle? Ja. Jag tror det. Om inte så hinner jag det nu. Maj… månaden då allt som låg i startgroparna under April sätter iväg. I täppan är det mycket som ska sås. En del ska skördas. Annat ska rensas, igen. Något ska byggas ut. Ytterligare lite ska skapas.

Framförallt så kommer det att finnas massor ska njutas av. Som idag. Visserligen är det gråmulet ute men jag är ledig med Kärleken. Vi har inte bestämt något särskilt alls. Bara ta dagen som den kommer och vara med varandra. Underbart. ♡

Ha en fin fredag. Vi hörs. ♡

image

Kommentera

