#Yogaspring

Under den här lite fyndiga hashtagen pågår just nu en yogautmaning inne på Instagram. Yoga och löpning kompletterar varandra väldigt väl så tanken är att det här liksom ska bli någon variant av utmaning som under maj gynnar ens löpning.
Min löpning är obefintlig då mina höfter knappt ens pallar en mysjogg men yoga kirrar dom. Och med tanke på att jag och yogamattan just nu har lite av ett distansförhållande så är detta nog bra för att lappa ihop oss igen.
Min intention är att vara med på hälften av utmaningen. Kombinera den med min trädgård. Fem andetag hinner man! Jag började ute i växthuset med utmaningens första position; Tadasana – bergspositionen.

image

Vill ni hänga på så leta upp @global_yoga inne på Instagram!

Namaste! ♡

Kommentera

