Ett klockrent halsband!

Jag är inte den som lägger en massa pengar på smycken. Jag tycker om att få smycken, uppskattar att bära ett vackert smycke men är för övrigt rätt ointresserad av att själv lägga pengarna på det. Det finns roligare saker att handla. Som vinbärsbuskar och rabarber. Eller en magnolia-buske. 😉

Men på Instagram så stötte jag på något i mitt flöde som faktiskt skulle kunna få mig att ändra mig;

Vilket fantastiskt halsband! 😀 Inte sant? Detta och flera andra hittar ni inne på Smolk.se Till väldigt bra priser dessutom!

Kommentera

