Kan man få för mycket…

..av körsbärsbloms-fluff en trött fredag? Eller en någon annan dag i veckan? Även en pigg? Nä.. Jag tror inte det va..

image

En reaktion på ”Kan man få för mycket…

  1. Körsbärsblom är så himla vacker och nej jag tror inte man kan få för mycket av det!! Hur gick med intervjun häromdagen? Eller om jag läser bakåt får jag kanske svaret?!? I vilket fall hoppas jag att det gick bra och att du får en härlig helg! Kram (jag ska genast lägga till din nya bloggadress i min läslista. Har gjort det på telefonen men inte i datorn så nu var det lite meckigt att hitta hit!

    Gilla

Kommentera

