Den här lediga dagen…

..vart inte ett dugg ledig. Det känns som jag spenderat större delen av den i bilen. Vilket jag i och för sig var beredd på och därför klev upp tidigt och fixade dagens promenad imorse. Mentalt är jag helt slut i planeten nu. Det var dax att öppna ännu lite mer på en dörr jag fluktat in igenom. Jag har sträckt på mig och trott på mig själv under en intensiv timme, jag har gjort vad jag kunnat, nu återstår det att se om dörren öppnas helt för mig. Den som väntar får se. Den som väntar, väntar framför allt för länge. Men jag får allt vackert ge mig till tåls.

Hur som helst. Det har varit en bra dag. Intensiv. Men bra. Bilen är nyservad och rullar ett år till. Solen har lyst hela dagen. Det får räcka så för idag. Nu orkar jag inte mer. Och om några timmar är det jobb som gäller. Så det är faktiskt Okej om jag tar det med ro nu.

Hoppas er tisdag varit bra!

4 reaktioner på ”Den här lediga dagen…

  1. Men det var roligt att hitta ytterligare en Veronica bland bloggarna. Jag kollade ditt förra inlägg och det var attans vad du har ordning och reda 🙂
    Jag ska kolla om jag hittar att lägga sig som följare till dig för såklart man måste följa ens namne !

    Ha det bra i våren!

    //Veronica

    Gilla

Kommentera

