Jag hoppas på sol…

Sitter vak på jobb. Lyssnar på lugna sov-andetag och passar på att kika över nästa vecka. Det är en rätt lagom vecka. Pojkarna kommer hem ikväll. Jobbar till 14:00 på måndag. Ledig tisdag. Sen fullt ös fram till fredag och vår lediga helg.

image

Planerar upp maten. Vad och när äter vi vad. Bra mat. För att jag ska kunna koppla av och lägga tid och ork på annat. Inga konstigheter. Tänkte nämligen hinna gå på biblioteket med barnen. Gräva lite i trädgården oxå. Träna på Friskis. Träna tillsammans barnen. Jag tror det är bra. Det blir kanske inte på den nivån man borde hålla sig men man gör något tillsammans. Det är mycket värt.

Och sen.. Till helgen blir det galej för min käre Far som fyller år. Och på söndag vinkar jag av pojkarna med en liten snopen känsla över att veckan gick så fort. Men det kommer att bli en lite spännande vecka för jag har gläntat lite på en dörr. Vi får se om och vart den leder mig.

Framförallt hoppas jag på sol. Allt blir så mycket lättare då…

Kommentera

